EKOSELİ ! :=) SUCUKLU- SEBZELİ BAGETLER

>> 17 Ocak 2012 Salı






balkondaki sıklemenlerim,

her kış kar yağdığında gözümü alamam bu kırmızı ve beyazın  armonisinden


Bu benim Kardan Madamım  :=))
TARİF  :=)))
 2 tane kar topu elimdeydi, aniden ilham geldi, üstüste koydum, elim dala çarptı, etrafına karlar dağıldı ! :) Daldaki japon elmalarıda yere saçılınca aldım göz ve düğme yaptım, yapraktan ağız  :) bir dal parçasından burun .. şapka için zaman kaldmadı vallahi dondummmmmmmm  !!
:=)))



Bunlarda karda çiçek açmış ayak izlerim :)


Her zaman özel resimler eklemem bilirsiniz , ama ''bugün ben ne çok mutluyum'' dedim ve  masalımda 2 tanesi  hatıra  kalsın istedim  !
bahçede yerler buz kaplı-   usulca kayıp karların üzerine düştüm ,kendime  gülmekten bir haller olunca ! ve sonrasında da, bunu kaçırmayan dostlardan ilk karelerde böyle gelince  anladım ki bu kar yağışı bana çookk iyi gelmiş dostlar ! :=)


Bahçemiz büyük ama bize  küçük geliyor , hadi diyoruz  feneryolu özgürlük parkına gidelim, orda kar herkese yeterde artar bile .... yarım saat sonra orada- anıtın önünde ölümsüzleşiyorum ve o karelerden biri daha ...




Geldi geliyor derken, pazartesi saat 16 civarında kara merhaba dedik İstanbul'lular olarak..... Kupkuru olan yerler sadece 15 dakikada yerini beyaza bırakıp, daha sonra tüm İstanbul silüetleri Kış beyazına bürünüyordu an be an ..
Keyifler tavan yaptığı kadar, eve dönüş çileleri gece yarılarına dek sürüyordu ne yazık ki...

Ben şanslıydım saat 4 de evdeydim  ve sıkıntı yaşamadım, bilakis  kar keyfi, çay keyfiyle birleşti.
Ellerim donmuş, yüzüm morarmış , burnum havuç olmuş olsada  halimden hiç şikayet etmedim.
Bahçede yaptığım kardan madam kahkahalara boğdu  komşularımı :=), verdiğimiz pozların sohbeti  ömür boyu sürer :=) çiçek açan ayak izlerim ise pek beğenildi ! Kısacası Hepimiz çok eğlendik,
Sonra evime koşup çayımı demledim , yanına mis gibi fırında ekoseli ekmekler, zencefilli kekler  yapıverdim... ( Ekose çok moda malum ! :)
 Dışarda kar, içerde çay ne hoş oldu... Uzuuun zamandır böyle keyifle bir gün geçirmemiştim...Kar süpriz oldu bizlere.
 Çok üzücü -düşündürücü ! sahneler olsada ekranda, masal kahramanım ve büyük karadutum yollarda kalsalar da , kedere dönüştürüp bu keyfimi  bozmaya yeltenmedim.. Nede olsa biz İstanbul'lular her çileye antremanlıyız dedim !
 Karadutum, valide sultanım ve ben cam kenarında oturup, tüm site karlar altındayken karın sessizliğine, çevredeki insanların şen hallerine dalıverdik.... Kartpostal görünümüne ulaşmışken her yer , Bu güzel anlardan bir kaç kareyi ,çayınız , kahveniz eşliğinde sizlere de sunmayı ihmal etmedik..
Ekoseli (!) ekmeğimde hazır  :=)
hepinize Afiyetler olsun..
Çok sevgiler, bol keyifler dilerim İstanbul'dan...

EKOSELİ  SUCUKLU SEBZELİ BAGETLER

Dilediğiniz boy ekmek ( ben mini baget ekmek kullanıyorum -tahıllı tavsiyemdir !)
sucuk
domates
biber
taze kaşar
ve  fırın :)

İsim konusunda pek düşündüm doğrusu :)
Ama kareli kesim bana ekoseyi çağrıştırdı, severimde zaten.
Çokda yakıştırdım ! sizde fikrinizi söylerseniz  sevinirim belki yeni bir isim fikri doğabilir içinizden !!
Ama  benim fikrim değişmez  baştan söyliyeyim :)))
!!!

87 yorum:

Turta Tadında Yaşamak 17 Ocak 2012 16:43  

bu yıl ekose çok modaymışş :) soframıza kadar girdi sayenizde, çok davetkar görünüyor wallai, çayımı kapıp gelicem şimdi ;)))

zeynep 17 Ocak 2012 16:49  

enfes görünüyorlar canım , ellerine sağlık , tarifini bekliyordum , sevgiler.

mavii 17 Ocak 2012 16:57  

enfes bişey buu cnm istedi :))

suhuba 17 Ocak 2012 17:20  

Süpersin o yiyecek müthiş. Kar resimleride öyle. :)

Adsız 17 Ocak 2012 17:27  

face B yıkılıyoo nunum yıkılıooo
ne resimler öyle keyfin çok ama çok olsun
/

anamm bu tarifde ne böyle
oy off

semra

Unknown 17 Ocak 2012 17:29  

O ne şirinlik öyle :)
Yüzündeki gülücük eksik olmasın hiç :)
Oraların kardan madamlarını görünce de,buraların kuru soğukları daha bir üşütüyor insanı:)
İstanbulda olmak vardı diyorum seni her okuduğumda:)
Bir gün çalıcam kapını haberin olsun:)
Şöyle sucuklu,bol kaşarlı bir ekose ekmek yapsan yeter :)
Ellerine sağlık canımm..

kalpkurabiye 17 Ocak 2012 17:34  

ekmeğin ekoselerine mi bayılayım, karadan madam a mı:)
harikasın ablacım:)
öpüyorum çok..
sevgiler..

neval 17 Ocak 2012 17:35  

zavallı pembe çiçek kar altında kalmış ama keyfi yerinde galiba:)

Ferkay 17 Ocak 2012 17:37  

Keyfiniz daim olsun bitanem.
Ellerine sağlık ekmekde şahane görünüyor..
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

Adsız 17 Ocak 2012 17:42  

çatlayana güldük facede- o kardan madamı da ancak sen yaratırdın.
harika arkadaşım benim. billahi sabah bu ekmekten 5 tane yapıcam,
çatlarsam sen götürürsün hastaneye
hihihihiihi :]]
- SEMA N

umutluhayat 17 Ocak 2012 17:53  

mımmmm çok iştah kabartıcı.afiyetler olsun.sevgiyle...

SULTANLARIN DÜNYASI 17 Ocak 2012 17:54  

gerçekten çok özlemiştik karın etrafı beyaza bürümesini ...ellerinize sağlık sıcak çayla birlikte enfes olmuştur ekoseli ekmek ...

Adsız 17 Ocak 2012 18:02  

off be tabela gibi vallahide tillahide
süper bir tarif nunu, ezdin geçtin helalsana

serap izci

Unknown 17 Ocak 2012 18:09  

ne güzel görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

durutarifler 17 Ocak 2012 18:47  

Ne muhteşem bir ekmek arasıdır buuuu
Kardaki çiçekli ayak izlerine de bayıldım
Ne müthiş bir kadınsın Nunu'cum
Sevgiler

fatosun mutfagından... 17 Ocak 2012 19:39  

:)) çok şık ellerine sağlık sevgili nunu..fotografta çok hoş çıkmışsın..Allah güler yüzünü daim etsin inşaAllah..sevgiler

Adsız 17 Ocak 2012 19:43  

ay kedi canını senin emi :]]]]


wowwwww woww !! /


neslihan

Adsız 17 Ocak 2012 19:52  

Herşeyiniz süpeeeerr :))

Narince 17 Ocak 2012 20:40  

Ben de bu ekoseler nasıl yapılmış diyorum. Süslü kadının süslü tarifleri:))

Dostbahcesindenlezzetler 17 Ocak 2012 21:24  

Ellerinize saglik, goruntu harika en kisa zamanda deneyecegim..

mutfagabuyrun 17 Ocak 2012 21:46  

ekmeği ben istiyorummmmmm.offf harika.

NEFİSE 17 Ocak 2012 22:24  

Ohhh.. afiyet olsun bal olsun yarasın...deeermişiiim...neyse yarasın da yağ olmasın ! :)

Unknown 17 Ocak 2012 22:24  

çoook güzel olmuş bu ekmek ama ellerine sağlık:)

Çiçeklendim 17 Ocak 2012 22:31  

Ba-yıl-dım!!! Harika bir fikir :) Çok sevgilerimle:)

Miskokulu Lezzetler 17 Ocak 2012 22:36  

Nuray Hanımcığım Merhaba,
geçte olsa öncelikle sağlıklıve mutlu bir yıl diliyorum. Tariflerinizi ve yazınızı keyifle okuyorum ancak google daki bir problem yüzünden uzun süredir yorum bırakmakta sıkıntı çekiyorum.Ellerinize emeklerinize sağlık sevgiler İzmirden...

SihirliParmaklarr(Emel) 17 Ocak 2012 22:47  

bayıldım ellerinize sağlık en kısa zaman da bende deneyeceğim izninizle sevgiler bende beklerim
http://sihirliparmaklarr.blogspot.com/

Limon çiçekleri 17 Ocak 2012 22:47  

Ay ben o ekmeği yemeyede kıyamam,yapmayada sabrım yoktur açıkçası...:))Karelere bayıldım.Kar görmediğimizden:)

Unknown 17 Ocak 2012 22:53  

nunucuğum kardan madamını çok beğendim öncelikle karda bıraktığın çiçekli ayak izlerini de düşmene üzüldüm Allah düşürmesin şekerim.ekmeğe gelince o ekmeğe bayıldım sevgiler tatlım...

Adsız 17 Ocak 2012 22:55  

canımmmmm
sanamı bakayım
ekmekçikleremi
ikiside ayrılmaz güzel :))

harikasın sen.bunu hemen yapmak istiyorum ama hemen.
çok teşekkürler bu güzellikler için can arkadaşım.
ASU

Çınar 17 Ocak 2012 22:55  

Nihayet İstanbul'a kar gelmiş ve sen tadını çıkarmışsın:) Çok da güzel olmuş sefan olsun.
Ekoseli ekmeğin albenisine kapılmamak mümkün değil:)

Sevgiler

Unknown 17 Ocak 2012 23:13  

Haydi hayirlisi... Darisi basimiza diyecegim ama pek icimden gelmiyor... Bu sene buralara ugramadi kar... Ama belli mi olur, daha önümüzde subat var, mart var..:))
Sahane sunumlu, hem leziz, hem de oldukca pratik görünen bu tarif icin ellerine saglik sevgili arkadasim... Sevgilerimle,

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! 17 Ocak 2012 23:37  

harika görüntüler!! ♥ keyfinin o güzel güler yüzün hep gülsün insAllah...

hmm.. o ekmek varya, bittim ben ona.. dok karnimi aciktirdi vallahi :) enfes görünüyor! ellerine saglik..

sicacik sevgi ve selamlarla..

sibelyalcincom 17 Ocak 2012 23:45  

İsim süper görüntü mükemmel:))ellerinize sağlık

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ 18 Ocak 2012 00:12  

ohh ne iyi yapmışsın canım karın keyfini çıkarmışsın:)
kardan madamda çok sevimli olmuş
ekoseli ekmeğinde iştah kabartıyor ımmm nefis:))))

Nuraycatasarimlar 18 Ocak 2012 00:37  

İsmi bencede çok yakışmış,ekoseli ekmek rengarenk :)) çok hoş.Calzone u hatırlattı bana aradaki tek fark onun hamur açıp içine malzemenin eklenmesi .Elinize sağlık nefis görünüyor :)

beyaz mendil 18 Ocak 2012 02:51  

Ellerine sağlık,harike görünüyorlar,senin sunumun bir harika zaten.Sevgiler.

Adsız 18 Ocak 2012 07:09  

isim kesinlikle kalsın, çok orjinal ve senin gibi marjinal )))
kadran madam !! hahhaha isme bak nerden bulursun bilme ki ))
marjinal kadın ya

ekoseli ekmek ise en az peynirleri gibi eritti eritti beni.. bu ne anacım, akıl bırakmıyorsun bizde

çok öptüm nunuşum

Gülbin B.

Minik Kelebek Fısıldıyor... 18 Ocak 2012 09:32  

Ekoseli ekmek :) harika isim kimbilir fırından ilk çıktığında nasıl lezzetliydiii. Misss kokulu üfff iş ortamından çıkmak bunu yapıyor hattaaaa yiyor olmak isterdimmm. Ellerine sağlık...
Benimde balkonumsa aynı renk sıklemenim var 1.5 yıl olacak maşallah çok dayanıklııı.

NzlGl 18 Ocak 2012 11:55  

Ohhh sefanız olsun Nunucum, ellerinize sağlık görünüş muhteşem.

En çok çiçek açmış ayak izleri beni aldı benden:)))))

Adsız 18 Ocak 2012 12:45  

Merhabalar Sevgili Nunu,

İsabetli bir karar vermişsiniz dediğiniz gibi bencede çok uymuş bu isim en kısa zamanda deneyeceğim. Harika görünüyorlar.

Kar manzaralarıda öyle bende çok seviyorum kar yağdığı zaman ayrı bir mutluluk oluyor insanda sizin de bu güzel anlatımlarınıza diyecek yok harikasınız.
Sağlıklı ve mutlu kalın...
Sevgilerimle...
Nuray

Unknown 18 Ocak 2012 13:48  

Ahhh buraya 20 senedir kar yağmadı.
10 sene önce yağar gibi oldu ama sadece birkaç saat ve oda çamur oldu gitti..
Nasıl istiyorum lapa lapa yağan karda çocukları oynatabilmeyi..:)
Tam öğlen vakti olmuşken ve acıkmışken nasılda can çektiriyor bu ekoseli ekmek..:))))
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

bırtutamkekik 18 Ocak 2012 13:49  

bitirdin beni nunucum:)
masalsı görüntülere dewam...
hangi birine yorum yazmalıyım şaşırdım doğrusu..
ekoseli sucuklu ekmek günün anlam ve önemi bakımından pek manalı olmuş:)
kar deyince akla sucuk ekmek gelirmiş o bakımdan:)
ellerin dert görmesin..
miss mis...
birde o kardan madam aklımı çeldi ve karlı diyarlara göç edesim geldi emin ol nunum..
yapılır mı bu ömrü hayatında kara ayak basmamış anntalya,lı birine:))
ama görseller çok hoştu.
hissettim karın güzelliğini ya,bu bana yeter, yeter de artar bile..
öpüldün nunucum.
sımsıcacık antalya,dan kekik kokulu sevgiler...

kekiğin;)

LEZZETİKRAM 18 Ocak 2012 20:10  

kahvaltıya çok çok neefis olur,ellerinize sağlık :)

sare 18 Ocak 2012 21:45  

Offfff... ne güzel kokmuştur, çıtır çıtır, NuNucum.
Kar resimleri de bir harika...
Sevgiler.

bittermutfakta 18 Ocak 2012 23:37  

Görüntüler harika.Kardan madama bayıldım:)Çok tatlı.Ekoseli ekmek kimbilir nasıl lezetli olmuştur.Bence çok uygun bi isim bulmuşsunuz.Ellerinize sağlık.
sevgiler

Saadet 19 Ocak 2012 09:39  

ekoseli demişin ya çok yaratıcı olmuş:)

www.saadetiblog.com

AsOrTiK 19 Ocak 2012 10:10  

ekoseli ekmek serinize ve kardan madamınıza bayıldım:))

Hülya 19 Ocak 2012 13:27  

Manzaralar harika ama ekoseli ekmek tablo gibi..
Sevgiler

özlem 19 Ocak 2012 14:43  

Ya çok pardon, merakımdan sadece??
Bu kadar muhteşem şeyler yapıp,bunları hem görsel hem içerik olarak bizlerle paylaşıp; zamanla yarışan biz kadınlar için büyük bi rahatlık olan "copy" kısmını neden engelliyorsunuz onu anlamadım???

lütfen kaldırın şu engeli de şöyle gönlümüzce rahat rahat alıp deneyelim harika tariflerinizi!!!!

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ocak 2012 14:55  

özlem..

:-)
teşekkür ederim herşeyden önce,
ama herşeyin bir sebebi var elbette !
-----
( Bunca resme bakınca, Benim zamanım, gerçekten çok kıymetsiz gibimi göründü gözünüze ???

sevimlimutfak 19 Ocak 2012 17:12  

Harika olmuş ekmekler. Ekose isminide çok beğendim. Allah neşenizi eksik etmesin. Sevgiler...

ıhlamurcum 19 Ocak 2012 19:51  

Bugün toplantı da bir arkadaşa sizin ekoselileri anlatıyordum,hemen linkinizi ona yollayacağım.Elinize sağlık

Zeugma 19 Ocak 2012 20:09  

Karın tadı ancak bu kadar harika çıkarılabilir. Hem öyle her zaman da yağmıyor ki!!!
Çook özendim sana sevgili Nunum..
Ben de orada olmak, Kardan Madam yapmak, sonra da soğuktan morarmış ellerimle şu ekoseli ekmeklerden yemek istedim!!!!
Hem de karnım bu kadar tokken !!!!
:))))
Gerçekten bak... :))
Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler.....
SEVGİLERRR :)

LEZZETLİ SOMUNLAR 19 Ocak 2012 23:24  

Nunucum; ben İstanbul'dan salı sabahı döndüğüm için Pazartesi bu manzaraya tanık oldum ne mutlu ki..Dediğin gibi, jet hızıyla beyaza boyandı her yer..Salı sabahı 07.00 Havataş'ına yetişmek için Taksim'e, 06.15'te Fulya'dan yani Taksim'e 10 dakikalık yerden yola döküldüm:)) Ne yapayım, korkudan..Uçak bekler mi?:))))))))))) Neyse ben berbat soğuk bir İzmir'e döndüm, size kar'ınızla mutluluk diliyorum. Bu arada ekmeğin görüntüsü damak çatlatıyor, haberin ola:))))))

PAPATYA PRENSES 20 Ocak 2012 00:26  

Ben bu sofrada ekmekleri gördüğümde hazır sanmıştım ilk başta va bi türlü çözememiştim:)

Bayıldım bayıldımm. Ekmeklere de kar görüntülerine de :)

İkiz Annesi 20 Ocak 2012 10:07  

Ekoseli ekmeğe bayıldım nasıl da iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık canım.
Kar manzaralarına imrenerek bakıyorum yaa İzmir'e de kar yağsın ama olmuyor böyle:))

Cosmokedi 20 Ocak 2012 15:53  

hımm nefis görüyor :) helede dışarıda karda bir gezintiden üşüdükten sonra harika giderdi :) ben avrupa yakasında olduğum için sadece tv den izleyebilidm bu güzel görüntüleri ve inanamadım nasıl olurda burada hiç kar olmaz:(

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ 20 Ocak 2012 16:44  

nam nam nam..bu harika bir fikir..ve ben en kısa zamanda bunu denemezsem çattlarım heralde..süper görünüyor:))

Adsız 21 Ocak 2012 00:30  

Hepsi harika ama kardan madam süperrr :) sevgilerimle..
Asis

aslı 21 Ocak 2012 11:02  

Hem pratik, hem de çok lezzetli olmuş. Renkler inanılmaz güzel gözüküyor.

Ellerinize sağlık, sevgiler:))

otuzundansonra 21 Ocak 2012 12:22  

yannız osandwice bayıldım ,sanat eseri gibi inan.Pıkassonun tablosu.ellerine sağlık.
karın tadını çıkar,yakışır sana,çok sevgiler

ANNEKIZ 21 Ocak 2012 15:45  

sen ne harıka kadınsın ya,her yaptıgını hayranlıkla ızlıyorum.kızımla sana gelcem sonunda ;)

HUYSUZBALIK 21 Ocak 2012 18:05  

KArdan madama bayıldım tam senlik :) Ekoseli ekmekler nefis belki tam buğday ya da çavdarla denerim. Ellerine sağlık Nunum. Sevgiler...

Baharcicegi 21 Ocak 2012 20:24  

ismi gibi görüntüsü havali bir ekmek olmus ekoseli ekmekcigin

cicek acan ayak izlerin bastigin yerde güller aciyor yüzündeki güzelligin gibi
Madam NuNu ellerine saglik

SEVALCE LEZZETLER 22 Ocak 2012 08:25  

Lezzetin de kardan madamın da:)) süper ötesi güzeller canım.
Yüzünden o güzel gülümsemen hiçç eksik olmasın:))
Sevgiler...

Unknown 22 Ocak 2012 10:08  

TV karşısında ekose battaniyemin altında Pazar sabahı keyfi yaparken, Bu ekose sandviç gözüme o kadar güzel göründü ki. Pazar kahvaltısı menüm belli oldu sayende, ellerine sağlık manzarası bile harika, yemesi nasıldır kim bilir :)))

reyhan kokulu mutfağım 22 Ocak 2012 10:58  

çok lezzetli bir ekmek tarifi olmuş:) bende kahvaltıya ne yapsam derken karşıma çıktı:) ellerine emeklrine sağlık sevgiler...

Tijen 22 Ocak 2012 11:40  

Çok tatlısın Nunuşko! I love you!

u.aydin 22 Ocak 2012 14:52  

ekose bagetlerine bayildim.kar goruntulerini ise kiskandim.bizim buralara kar degil zerresi dusmedi daha.ellerine saglik cok guzel paylasimlariniz var.takipteyim.sevgilerle.

Adsız 22 Ocak 2012 19:21  

hahahhaa ya tarife bayıldım ama KARDAN MADAM tarifine .
hahahahahah ne ömürsün canım benim.

ekmekler müthiş 3 kere yaptım , herkes dağıldı mutluluktan ellerine sağlık nurayım.

kar resimlerin ne güzel ne güzel ne güzel


zeynep günal

CEPAYNASI 22 Ocak 2012 19:50  

iştah açıcı bir görüntü...
ekose!çok severim:))
denemeli:)

chfashiontrend 22 Ocak 2012 20:54  

selam,
ziyaretin için çok mersi....Ne kadar güzel fikirler bunlar...yemeklerde de artık görsellik önemli değil mi?sevgiler

eda 22 Ocak 2012 21:31  

hangi birine ilfiat edicegimi bilemiyorum, rengarenk sandevice mi dersin yoksa karda ki izlere mi, ay bir su yatsi vaktinde karda çektirdiginiz fotoraf varya rkasinda ki ,gri pembe, gun batimi isgi var ya esrarengiz bir dunya gibi dekor vermis ortama ona bayildim, o an orda olmak isterdim... nunucum :)

minemutfakta 22 Ocak 2012 22:02  

mutlaka bu haftasonu deneyeceğim.

Mutfak Dili 22 Ocak 2012 22:16  

Ay ne kadar guzel hangisine bakacagima sastim. Kar resimleri de guzel ekmekler super lezzet..
Elinize saglik olsun kiskandim bizde kar yok...))
Ekmekler de pratik harika olmus .
Sevgiler iyi eglenceler....

berrin 22 Ocak 2012 22:51  

kahvaltı için süper:)
ellerine sağlık nunu....

Stil Direktoru 23 Ocak 2012 12:29  

seni de tarifini de yerim Nunu çılgınım mucx kocaman

anneanneninemekleri 23 Ocak 2012 14:45  

Harika bir tarif ve manzara da süper,sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com 23 Ocak 2012 16:13  

ayyy ayyy ne hoş leziz
bir görüntü
ellerine sağlık canım.
:))))
ben de isterim.

Sanattryemek 23 Ocak 2012 19:13  

ekoseli ekmekler cok iyi fikir,cok sevdim elinize saglik

Ahu Türkyaşar 23 Ocak 2012 20:42  

Süper görünüyor. Acıktım. Ellerine sağlık.

neseersoy 23 Ocak 2012 22:10  

Nunucum bu öğlen telefondan yorum yapayım dedim takıldı kaldı yollayamadım :-)Manzaralar müthiş ama en güzeli sensin :-)Bu arada ekoseli bagete bittim tek kelime ile harikaaaa en kısa zamanda yapacağım , ellerine sağlık , sevgilerimle , Neşe

caferengigül 23 Ocak 2012 22:23  

Görüntü tek kelimeyle muhteşemmmmm.Hem ekoselinin hem de karın.Çok isterdim karda çocuk olmayı.Ama Bodrum da bu mümkün değil:(

lavantalimon 23 Ocak 2012 22:49  

Her zaman enteresan olucakyaptıkların sıradışı blog:))
hepsi çok şirin canım ellerien sağlık sıcak sıcak çayın yanında nefis olue önce göze :))

Kara doydu İstanbul yaza su sıkıntısı olmaz inş:)

ASLI 24 Ocak 2012 00:29  

ne pratik bir sey.Hem de lezzetli.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ocak 2012 08:34  

çok teşekkür ederim
hepinize sevgiler..

zeymurancafe 31 Ocak 2012 21:59  

harıka canım baget de kar da yorumumu kısa tutuyorum cok hastayım cok ,cok da yorgun sevgıler gonderıyorum ellerıne sağlık

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP