NEŞELİ- ŞAPKALI BİBER ADAMLAR :=)) ( Patates Salatalı)

>> 9 Ocak 2012 Pazartesi





ne şekerler değilmi  :=)

çok sevildiler, çok sevdik biber şapkacıkları :)
ilk kez yapıyorum bende.
Çok seviyorum O'nu :)  yaşasın Sırma B. Bradley dedik tabii :)

malzemeler ve yapılışı :
Kişi sayısı kadar kırmızı biber (uçlar kullanılacak)
kalın - salatalık dilimleri
mısır ve zeytin biraz dereotu
limon -zeytinyağ -tuz ve baharatla tatlanmış patates salatası
hepsi bu.

Kalınca dilimlenmiş salatalık üzerine patates
üzerine, biber şapka
zeytinden,  göz ve ağız
tepesine kürdanla mısır tanesi
kollara dereotu

:))))

GELSİN NEŞELİ BİBER ADAMLAR

HEPİNİZE İYİ HAFTALAR  SEVGİLER..
YARIN TARİFLERE DEVAM


26 yorum:

AHU 9 Ocak 2012 11:38  

Çok hoş bir görüntü olmuş ellerinize sağlık. Kızımın doğum günü partisi için yapacağım, Kırmızı biberler çiğ mi yoksa biraz haşlıyor ve közlüyor muyuz?

SMİLENA 9 Ocak 2012 11:38  

ay çok sevimli olmuşlar.ellerine sağlık canım.hep böyle orjinal şeyler yapıyorsun.
sanada güzel bir hafta dilerim

Unknown 9 Ocak 2012 12:01  

yerim ben bu biber adamları:)))))

ruşyena 9 Ocak 2012 12:26  

çok şekerler... :)

sarımutfak-hande 9 Ocak 2012 12:56  

ay sevsinler bunları çok şekerler yaaa yemeğe kıyamam ben
ellerine sağlık nunucum:)))

Hülya 9 Ocak 2012 13:07  

Çok sevimli olmuşlar..
Ellerine sağlık Nunu'cuğum..

mihrimah 9 Ocak 2012 13:11  

ay valla süper fikir ellerine sağlık ben kızım için yapıcam böyle şeyleri çok seviyor tabi yeyince ben çok mutlu oluyorum sevgiler.

bırtutamkekik 9 Ocak 2012 13:33  

oyyy oyy oyy:))
yerim benn bu neşe dolu şapkalı lezzetciklerii:))
nunucumm,sen var yaa seenn...
harikasınnn!!
bayılıyorum renk cümbüşü lezzetli sunumlarına:)
ellerine sağğlık..
ilham perim benim:)
sımsıcacık kucaklıyorum seni..
muhabbetle...

kekiğinn...
:)

anne eli gibi 9 Ocak 2012 13:56  

çok şirin olmuşlar,insan yemeye kıyamaz:)
ellerine sağlık,iyi haftalar..

mutfagabuyrun 9 Ocak 2012 14:00  

ayyy bayıldım ben bunlara cnaım.çok şekerler çokkk.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown 9 Ocak 2012 14:20  

Sultanım senin ellerinden çıkan her
sunum benim için çok özel.O güzel ellerine,yüreğine sağlık.Mutlu haf
talar diliyor öpüyorum.

Adsız 9 Ocak 2012 14:32  

ölcem bu biber adamlarına amaa hahahahaaaaaha
nasıl şirinler yahu.

esin

SULTANLARIN DÜNYASI 9 Ocak 2012 14:55  

çok şekerler gerçekten çok güzel bir sunum bayıldım ellerine sağlık canım

Adsız 9 Ocak 2012 15:26  

mutlu olmak ve gülümsemek için en mükemmel adres buradır

yaşa sen / Neslihan

Şerife 9 Ocak 2012 16:57  

Ömrümde gördüğüm en güzel en eğlenceli ve yanımda olsa yemeğe kıyamıyacağım salata olmuş

bir dilim bir tutam 9 Ocak 2012 17:55  

Gercektence cok ama cok cici olmuslar..Ellerine saglik....Yasasin Sirma...!

Bulbulunyeri 9 Ocak 2012 18:22  

Yerim ben o yakışıklı adamları.Masa da nasıl da şıklar.Ellerine sağlık. İnsanın böyle bir masada neşeli olmaması mümkün mü? Keyifle yenen yemek ve içten sohbetler. Daha ne olsun. İzlemeye ve tarifleri beklemeye devam.
Sevgiyle kal.

MUTFAKISTAN 9 Ocak 2012 18:36  

Bende cok sevdim harikasin nunu
Sevgiler canim

Adsız 9 Ocak 2012 18:38  

heheheheheh ilk gördüğümde dakikalrca bakarak mest olmuştum, yaşa sende nunuşum. cimcimem -)
öptüm = Zeynep G

reyhan kokulu mutfağım 9 Ocak 2012 19:27  

gerçekten çok şeker olmuşlar:) sofraya renk katmışlar ellerine emeklerine sağlık sevgilerimle...

ceyızsandıgı 9 Ocak 2012 20:17  

ziyaretiniz için çok teşekkürler.bu ne güzel bir blog tebrikler izlemeye aldım.umarım sık sık görüşürüz.biber adamlar harika ellerinize sağlık.tekrar gelirim sizide beklerim

Adsız 9 Ocak 2012 20:48  

ay yerim yerim
ama kıyamam adamcıklara..
ne sevimliler nunucum
selma.

NEFİSE 9 Ocak 2012 22:01  

Usta ben geldim...hah ha aha ...epeydir senden böyle değişik bir bomba bekliyordum...ooohh beee...hemen çalıp arkadaşlara hava atmak lazım şimdi...olmuyo bööölee ama çaat kapı bir gün beni evinin kapısında çökmüş beklerken bulacaksın işten gelince..ben biraz çalışayım bakalım şimdi değişik versiyonlarını deneyeyim ...beğenirsem yayınlarım..gelirim buraya kapını çalarım bak bakalım usta olmuş mu? derim...

PAPATYA PRENSES 9 Ocak 2012 22:08  

yazlık bir tarif olmuş bunlarr. büyüklerde çok sever ama çocukların çok olduğu sofralara yapıcam.not ettim:)

ellerine sağlık Nunum..

Sedodan lezzetli tarifler 9 Ocak 2012 22:15  

Ayyy bunlar süper olmuş Nunum:)bayıldım:)ellerine sağlık canımmmmm

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP