EKOSELİ , SALAMLI DİLİMLER

>> 17 Ocak 2012 Salı





Çok severim fırınlanmış kaşarlı ekmekleri,
tüm çocukluğum, gençliğim hep  onunla geçmiştir, tanrı misafiri gelen misafirlere  siper olmuştur soğuk kış günlerinde, sabah kahvaltılarımızın vazgeçilmezi ilan edilmiştir...
Hele geçen sene Yoli'nin sayfasında görünce bu halini  hayran olmuştum, her halini denedim, sebzeli, zeytinli, sucuklu, kaşarlı, domatesli mantarlı .. hepsi  nefis  oluyor.
Sizlerde ne çok beğendiniz, yazdığınız tüm yorumlara teşekkürler...
İşte tarif hazır  VE  O sizindir..
AFİYETLE....


EKOSELİ SALAMLI DİLİMLER


Dilediğiniz boyda ekmek ( ben kepekli- tahıllı tercih ediyorum, bunlar gençlere yapıldı )
taze kaşar dilimleri
hindi jambon

Ekmeği çok keskin ! İnce uçlu bir bıçakla boyuna keselim (domates bıçakları iyi tercih)
Sonra enine keselim
arasına dilimlenmiş kaşar ve jambonları yerleştirerek fırına atalım.
peynirler erir erimez hemen, sıcakken servis yapalım..
Çok şık, dilimlenmesi servisi kolay, çok lezzetli bir kahvaltılık sizin için hazır.


AFİYETLER OLSUN.

15 yorum:

keskin makas 17 Ocak 2012 16:38  

çok güzel en yakın zamanda denicem elinize sağlık

suhuba 17 Ocak 2012 17:22  

Bittim süpermiş. Kesin yapılacak bu :)

Unknown 17 Ocak 2012 17:56  

Bu ekmek yemeside sunumuda harıka bır buluş bayıldım valla,tsk ler bu güzel paylaşım ıcın.

Sevginin Ruhu 17 Ocak 2012 18:37  

Bu tarifi bekliyorduk. Gerçi görüntüden anlaşılıyor ama illaki siz tarif edin dedik. çoook güzel ellerinize sağlık.

cafemuss 17 Ocak 2012 18:47  

ekmeğe ekose fikri süper.. elinize sağlık :)

ihlamurcum 17 Ocak 2012 20:46  

Dün kü ziyaretimde bu ekmekleri merak etmiştim,neyse ki bugün resimli anlatmışsınız.Elinize sağlık

muhabbetsofrasi 17 Ocak 2012 21:00  

yemek bloglarını gezip yalanıp duruyorum deminden beri hee :)

görüntü süper
eline sağlık olsun

Mutfak Havlusu 18 Ocak 2012 21:44  

Çok şirin olmuşlar ve de leziz:-)

pembe kekik 19 Ocak 2012 09:24  

Çok beğendim.Çok estetik ve çok lezzetli:)

Zeugma 19 Ocak 2012 20:02  

Harika bir fikir bu..
Daha önce hiç rastlamamıştım...
En kısa zamanda denenecek..
Ellerine sağlık sevgili Nunucuğum :)

Sevgilerimle...

ihlamurcum 21 Ocak 2012 00:14  

Bugün bunları yaptım, çokta sükse yaptı.Sizin ekoseler oldu ,sükse.
sevgilerle

Gülsüm Güven Tuncer 21 Ocak 2012 19:54  

Mmmm... Harika görünüyor. Sayende kahvaltı soframı süslemek geldi içimden. Umarım üşenmem.

anne eli gibi 23 Ocak 2012 14:43  

BAYILDIM BEN BU EKOSELİ BAGETLERE,MUTLAKA DENEYECEĞİ,ELLERİNE SAĞLIK,FOTOĞRAFLARDA BİR BAŞKA HOŞLUK OLMUŞ..

Elifin Terazisi 23 Ocak 2012 18:34  

Çok hoş sunum, bodoslama dalmak lazım. Ellerinize sağlık:)

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ocak 2012 08:35  

çok teşekkürler ederim
sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP