ÇİKOLATALI KESTANELİ KAPKEK (CUPCAKE)

>> 9 Ocak 2012 Pazartesi






Çok lezzetli , çok ama çok sevilen,  lezzeti defalarca dile getirilen bir  kek olduğu söylendi arkadaşlarım tarafından.... Giderlerken hepsine ve ailelerinede yolladım ....

Ertesi gün  teşekkür telefonlarında hep kek  ve masamız  vurgulandı,  tarifler alındı, eşler ve çocuklar tarafından da çok beğenildiği söylendi...
Mutlu  oldum !

Zencefil- tarçın- çikolata- medine hurması- kestane birazda portakal kabuğu damgasını vurdu damaklardaki tada. Sizede öneririm.. Mutlaka deneyin ! :)


KESTANELİ ÇİKOLATALI ZENCEFİLLİ KEK ( Cupcake için )


2 küçük yumurta
1 çb süt
3/2 çb şeker
3/2 çb sıvıyağ
6 iri doğranmış medine hurması ( ıslatılmayacak )
2 yk çikolata rendesi veya damla çik.
1 çk portakal rendesi
tarçın- zencefil- vanilya ( çok olmasın ! )
bol iri doğranmış haşlanmış kestane
1 pk kab tozu
100 gr kuvertür çikolata ( benmari  usulü eritilecek ) soğuyan keklerin üzerine gezdirilecek.
aldığı kadar un !  - koyu  bir kıvam olmasın !!!!

AFİYETLER OLSUN.

13 yorum:

Nuraycatasarimlar 9 Ocak 2012 21:10  

Nefis görünüyorlar,kokusu buraya kadar geldi,elinize sağlık:)

darkolivee 9 Ocak 2012 21:13  

allahımm sana geliyorumm!!!
ağzımın suyu aktı, ama ben diyetteyim oldu mu bu şimdii :((

PAPATYA PRENSES 9 Ocak 2012 21:43  

o alınan övgüler ve teşekkürler insanı nasıl hayata bağlıyor....

pek leziz görünüyor bu kekler, hele kestane deyince akan sular durur zaten..

ellerine sağlık Nunumm..

*inşallah bu sağlık sorunu olar günlerde geçecek, bize çok daha iyi haberler verceksin..*

mihrimah 9 Ocak 2012 21:54  

valla çok leziz görünüyorlar ellerine sağlık .bir ara uğrayacam sana öyle görünüyor.sevgiyle kalın.

ANALI KIZLI HER TELDEN 9 Ocak 2012 22:19  

BU KADAR BEĞENİLEN TARİFİ MUHAKKAK DENEMEK İSTERİM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM

Adsız 9 Ocak 2012 22:39  

bu ne biliyomusun
burası kalple inadına atan, inadına yaşayan bir sayfa, her karesi enerji , her karesi ışıltılı dünyan senin.
sen sahnelerde kalmalıydın hep derim hep dedim (!)
ama bari şu kitapı erteleme artık

haydi nunu sabır / ASUMAN Ö

Yelda 9 Ocak 2012 22:47  

Ellerine sağlık Sevgiler

Yelda 9 Ocak 2012 22:47  

Ellerine sağlık Sevgiler

Şirince Tatlar 9 Ocak 2012 22:55  

malzemelerine bayıldım eminim çok lezzetli olmuştur denemek isterim eline sağlık:)

Adsız 9 Ocak 2012 23:07  

kekelr gerçekten süperde ben resimlerede bayıldım nurayım.
konsept muhteşem
süpersin hep öpüyorum canım seni

banada yap ama : BANU

Unknown 9 Ocak 2012 23:23  

kestane varsa o lezzet tamdır benim için:)çok severim ellerine sağlık.

Bulbulunyeri 10 Ocak 2012 00:06  

Canım,
ellerine sağlık.İçindeki tüm güzellikleri barındıran bu tadı kim beğenmez ki? Hafta sonu gideceğim yere kısmetse bende yapmak istiyorum. O güzel övgüleri duymak beni de çok mutlu edecek.
Sevgiyle kal.

Cocukla Cocuk 13 Ocak 2012 22:19  

muhteşem görünüyorlar...olsa da yesem şimdi:))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP